Hej då, lägenheten.

image59


Nu anser jag mig vara färdig för idag. Jag har packat i princip allting. De sista småsakerna slänger jag ner imorgon, så är det städning och bärande kvar. Jag skymtar slutet på eländet. Det närmar sig. Jag får försöka bo kvar på samma ställe nu ett tag. Det blir min elfte bostad i livet. Nu ska jag sova. Mycket tidigare än jag trodde, för att vara mig. Jag är nästan lite stolt. Håll tummarna nu idag att allt går som det ska. Nästa gång jag skriver blir det från nya lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Mina lyten

Lycka till med flytten! Och du, det är så krångligt att kommentera på den här bloggen. Varför är det så tros?

2007-12-03 @ 11:38:18
Postat av: Charlotte

Vad duktig du har varit. Ser mycket prydligt packat ut, men du är ju nästan proffs efter så många flyttlass. Hoppas allt går bra idag!!

2007-12-03 @ 15:22:45
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Tycker inte det borde vara svårare än vilken annan blogg som helst som har säkerhetsfilter för att komma undan spam, jag kan inte stänga av den funktionen.

Det tillkom lite mer saker efter det där kortet. Fick åka två gånger för att få med allt så det blev lite tight med tiden. Att flytta med feber är ingen hit, men fått med alla sakerna, även om det blev lite tidsbrist på slutet. Inte packat upp särskilt mycket än, ligger å hostar å kollar på film och försöker bli frisk till på fredag, då det är konsert. Kan bli svårt. Rösten, kom tillbaka!

2007-12-05 @ 21:16:16
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0