Macho.

Tittar på Predator och tänker på Universeum. Djungel och värmekameror... jag kanske också ska kräla runt i vegitationen så som Arnold gör? :-)

        -You're hit, you're bleeding.
        -I aint got time to bleed. (tuggar tobak, kinderna fulla)
        -Oh ok... (skjuter stort vapen) ...got time to duck?"

Pojkar alltså... varför vara macho när man kan kramas istället? :)

Undrar hur långt efter seglingen min kropp kommer fortsätta tro att det gungar? Känner mig fortf lite berusad ibland...


image9


Kommentarer
Postat av: Mala

Jag tycker att din blogg är jättekul att läsa. Du skriver kul. Keep it up. Kram

2007-07-29 @ 22:46:19
URL: http://momalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0