Molnen på himlen.

Jag lånar en Elvis-serie lite här från Metro.

image5


Fått fly hemmet nu ett tag och komma bort lite så känns lite bättre för stunden ändå, men har två dåliga dagar i rad annars. Hoppas det är bättre imorgon igen. Börjar tära att bo så temporärt som jag gör, att det aldrig blir färdigt. Kan bara vara i sängen nästan, och vill knappt ens vara där. Bara elektrikern kvar nu som ska komma, hoppas han gör det så snart som möjligt. Nu vill jag ha ett hem.


image6


Var irriterad på jobbet igår. På min sista rast gick jag ut och la mig på en bänk och tittade upp på molnen. Ibland behöver man verkligen bara komma bort ett tag. Tog ledigt idag.
---Andas djupt---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0