Befriande.

Har precis klickat på "ignore" till alla Causes på Facebook som har legat och gnagt på mitt samvete. Ignorerade även några nya applications, samt rensade bort några som inte gav nånting ändå. Så befriande! Rensade även lite gamla sms tidigare, och konversationer. En del som jag inte kunnat släppa tidigare. Fast de ändå bara gör ont. Varför man utsätter sig så. En gåta. Nu är flera borta, och när jag orkar fortsätta (det gick väääääldigt trögt) ska fler bort. Alla som gör ont ska bort. Jag måste låta mina ömma tår läka någon gång. Måste sluta peta på sårskorpan om och om igen så såret går upp. Ibland går det inte att styra bara. Nej, bort med det! Det är befriande. Jag KAN flyga! Jag Är inte rädd! Nostalgi är inte alltid trevligt.

Tänk vad mycket nyttigt man får gjort av allt sådant man borde göra som man skjutit upp när man använder det som svepskäl att skjuta upp något annat. Städa och packa är det jag borde göra istället. Efteråt kommer det också kännas befriande.

Och i Dubai är det måndag nu.

Det lyssnas på: Maria Mena - Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0