Ett bra skjut?

Jag är lite väl bra på att skjuta på saker. Det går extra bra när man passar på att göra något av allt det där andra som man också borde göra istället. Det kan vara nyttiga saker det också, som att städa, diska eller liknande. Just nu packar jag istället för att städa, men jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är bra eller dåligt. En fördel skulle kunna vara att man kan skylla på flyttstöket om någon skulle se hur stökigt det ser ut här. Jag nyser. Det kan ju aldrig bero på att det är dammigt, jag som är så bra på att städa! Och hyllorna börjar bli tomma...

Bokat lastbil till flytten idag. Det närmar sig. Fem dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag är en kronisk uppskjutare, men benhård deadlinehållare. Hur mycket man än går i omvägar runt det som måste göras brukar det fixa sig i slutändan, med kniven mot strupen. Och jag har gett upp hoppet om att man lär sig av sina misstag...

2007-11-28 @ 15:53:53
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Som proven i skolan, sa varje gång att nästa gång ska jag plugga i tid. Men nä. Fast klarade mig ju ändå. Och jovisst, det brukar bli färdigt. Sömnen som lider mest. Bussar och liknande brukar jag planera med en tidigare än den jag senast måste ta. Så jag blir sällan sen till avtalad tid med någon... men egentligen sen iaf. Nosce te ipsum, känn dig själv. Vi håller på att bekanta oss fortfarande, mina jag.

2007-11-28 @ 23:06:07
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0