Kräk-Eva talar ut.

Nu vill jag klara av det här! Jag vill se att jag också kan ha videoklipp direkt i bloggen. Andra kan ju, så varför skulle inte jag kunna? Om det inte går så skyller jag på sidan. Jag gör aldrig fel. Särskilt inte på tisdagar. Eller nåt.

Passar på att (försöka) klistra in en till video ihop med en kort kommentar. Hon kallas för Kräk-Eva. Eva Nazemsson från Nattliv som spyr i direktsändning blir intervjuad i Tv om Tv. För det första tänker jag genast på att jämfört med sändningen, när hon hela tiden tjatar om att man ska ringa till henne, så låter hon i den här intervjun som en vanlig människa. Hon kan ju om hon vill. Men vilken kvinna! Otroligt proffsigt att hämta sig så snabbt och fortsätta jobba. Undrar hur det känns att bli youtubes mest nerladdade klipp på en vecka, pga en sån här händelse? Särskilt när det första man tänker efteråt är "Hoppas det här inte kommer ut på youtube".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0