Off, off and away!

Jag tycker verkligen inte om att packa. Jag skjuter alltid på det till sista sekund. Det är delvis anledningen till att jag gick och la mig aaaalldeles för sent inatt. Eller imorse. Men nu har jag precis stängt väskan. Trodde det skulle bli svårt att få igen den men det gick ju alldeles utmärkt. Nu är jag färdig. Till utklädnad blir det inte så mycket roligare än ljusslingan på huvet (ljushuvud) samt en Lilla Anna-docka jag har, som får fästas fast nånstans. Det blir till att sjunga hela helgen nu. Får se hur rösten klarar av det. Jag kan ju försöka att vara lite tyst ibland också, men det vet jag redan att det kommer gå åt skogen. Får se hur jag mår sen på söndag när jag kommer tillbaka. Trevlig helg!

And then I'm off, off and away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0