Telefonköskadad.

Aj, min arm. Tror den fick lite svårt med blodtillgången under min tid i telefonkö och support. De var ganska snabba och duktiga på HP ändå. Fast efter några försök med att uppdatera drivrutiner och BIOS så kom ändå det oundvikliga: Systemåterställning. Suck. Jag vet redan att det inte kommer hjälpa, och att det blir till att skicka in datorn sen ändå (min trådlösa nätverksanslutning har försvunnit, antagligen fel på nätverkskortet) men ändå så måste man. Eller måste man det? Går det att mygla? Jag skjuter på det ett tag till och fortsätter surfa på sladd, det kan ta upp till tio dagar, så jag väntar nog tills efter flytten. Tror jag. First thing's first. Nu ska jag hämta tvätten, stoppa i mig något att äta (nu höll jag på att glömma det igen!!) och sticka iväg till kören. Min arm återhämtar sig nog snart. Men det är lustigt: Det gick fort att komma fram till växeln och att bli kopplad till tekniker, men att vänta på att få mitt ärendenummer tog två sånger?
De är lite lustiga på supporten ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0