The tortilla-ride.

Sov sexton timmar inatt. Eftersom jag vaknade några gånger imorse sov jag väl inte särskilt djupt längre då och fick även fler chanser att komma ihåg vad jag drömde. Det var flera olika moment, fast det jag minns just nu är en slags rutschkana där man åkte på ett slags tunt bröd och samlade på sig mat under vägen, likt en tortillawrap. Det var fläskfilé med och på ett ställe blev det lite stopp för att det kom så många korvar ivägen, då fick man äta sig igenom. Påminde om ett slags reality-dator-mat-spel. Det fanns också en restaurang där man kunde äta maten lite mer normalt. Tror dessutom jag smög mig in där utan att betala för mig som man skulle. Ville min kropp göra mat-revolution inatt? Jag kanske ska stoppa lite mat i den nu så den blir glad.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, vilken sjukt kul dröm! Då förstår jag att du inte ville stiga upp.

2007-11-12 @ 17:26:45
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Hade en surrealistisk känsla över det hela redan i drömmen, särskilt när korvarna kom in. De var bara så många och jag gillar inte ens såna där korvar särskilt mkt, det var typ Chorizo... Stör mig lite att jag inte kom ihåg den andra drömmen jag hade tillräckligt länge för att skriva ner den...

2007-11-13 @ 01:16:17
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0