Kanelbullens dag, del 3?

Har jag fått kanelbullar på hjärnan? Jag hade en dröm inatt. Den var nog rätt lång också. Jag var på ett varmt och skönt ställe med vatten och fina stränder. Jag fiskade fisk med en stor håv. De hoppade ur håven så jag fick fånga den lilla fisken gång på gång. Men den var för liten. Men den hade slagit i kanten på håven när den hoppat upp och ner så den mådde inte så bra när jag satte tillbaks den i vattnet. Sen skulle jag tydligen gifta mig på detta ställe, som tydligen var Grästorps kommun, den här skärgården. Inget som stämmer där i geografin på det här tropiska stället. Brudklänningen såg ut ungefär som ett förkläde i dubbla lager... av kanelbulle och massa mandelflarn. Den färdades till mig på en repbro under vattnet i strömmen. Det är såna här drömmar jag vaknar förvirrad ifrån, för man måste ju fundera på var det kommer ifrån. Vad försöker mitt undermedvetna säga mig?

Kommentarer
Postat av: Mala

Hm... jag drömde också om bröllop inatt...

2007-10-06 @ 15:00:36
URL: http://momalola.blogspot.com
Postat av: Annchen

Oh, Maaaliiiiin, ska vi gifta oss? :-D Eller måste jag gå ner på knä först?

2007-10-06 @ 17:19:48
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0