Karriärmöjligheter, del 2.

Apropå bröstjobb kom jag på att jag har hört om ett annat par också. En musikvideo, jag tror det var Jennifer Lopez, och en anställd hade som uppgift att se till att hennes bröstvårtor var lagom styva och var framme och klämde på dem lite ibland. Vad är det med kändisars bröst egentligen? Vissa har ju till och med stuntbröst. Behöver jag bättre koll på mina bröst så köper jag en ny BH. Med tanke på hur bröstfixerade många manliga individer är dock så är det nog inte så svårt att skaffa sig någon som håller reda på de åt mig. Exempelvis den främmande, fulla killen på gatan i Innsbruck som frågade mig om han fick "mich angreifen". Jag behövde dock fråga vad det betydde. "So machen" kom svaret, ihop med dubbla händer i luften som gestikulerade att  han ville klämma mig på brösten. Bah. Jag gick.

Jag tror dock att nyhetens behag snabbt skulle gå över. Och det finns ju inte direkt något hopp om att gå vidare i en karriär därifrån. Men bröstfixeringen lär kvarstå. Freud skulle lika gärna ha kunnat tagit upp bröstavund istället för penisavund. Gräset är väl kanske grönare på andra sidan, oavsett vilken sida man är på. Jag skulle kunna tänka mig att testa en penis i några minuter, men vad ska jag med den till efter det? Äh, Freud kan slänga sig i väggen. Nu ska jag ta mina bröst och gå, vi ska på konsert ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0