Att plantera Britney.

        - Vad har du planterat här då, jord eller?
        - Amaryllis. Blommar till jul.


Det är lite så det känns. Som comhem-reklamen. Det var ju bara några dagar sedan jag planterade chilin dock. Och mangon. Ampelliljorna är lite roligare på det sättet, där är det grönt redan från start. Jord är brunt. När jag var liten slängde jag alla mina bruna kritor, för det var fult. Mamma försökte med "men tänk om du ska rita träd eller pepparkakor?" men det funkade inte. "Det ska jag inte!" Grönt är skönt. Och där fick det här inlägget officiellt ett flummigt intryck.

Ooops, I did it again.

Ja Brittan är ju tydligen tillbaka. Comeback på MTV's VMA inatt. Lite lamt uppträdande. Var tvungen att leta upp det på youtube efter att ha läst en blogg inatt om det hela. Ser inte ut som hon är så engagerad tycker jag. Jag tycker mest synd om henne. Men kanske är kändislivet svårt att släppa. Min personliga åsikt är dock att hon bara skulle försvinna ett tag och ta hand om sig själv. Låta håret växa ut igen och komma tillbaka om några år med en mer mogen Britney. Ballader med gripande texter. I can see it happen. Iaf i en idyllisk värld där alla skuttar upp ur sängen med ett glatt leende varje morgon. Visst, jag kan förstå att det är lockande att fortsätta på samma koncept som fungerat tidigare och som genererat så mycket pengar. Har man vant sig vid de pengarna är det väl svårt att släppa taget. Men hur lång tid kommer det ta innan allt går åt skogen och hon tar livet av sig? Hon är mor, hon borde ta hand om sina barn. Och för att kunna ta hand om andra måste man må bra själv. Plantera om Britney och låt henne växa till sig lite och skaffa ordentliga rötter.

http://www.youtube.com/watch?v=FW2_TW7wUfs             För de som vill se uppträdandet från inatt. Det är inga brakhittar direkt hon kommer med nu, men är man känd sen tidigare så gör det ju inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: Linda

Amaryyylliiis *härmar med jobbig röst* hihih. Ska ta tag i mitt planternade jag med här i höst. Känns som jag aldrig har tid bara..sitter ju här mest ;P
Kram på dig =)

2007-09-10 @ 17:15:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: Annchen

Jag har iaf lärt mig att det inte går att plantera datorer. Inte ens om de är bruna eller gröna. Eller ligger på ett grönt täcke. Spelar ingen roll ens om det är juckande hundar på den. Det blir aldrig nån amaryllis.

2007-09-10 @ 21:10:11
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: linda

haha juckande hundar ;P jo den va rfin den synen ja fick då....

2007-09-10 @ 21:15:11
URL: http://http://blogg.aftonbladet.se/17864

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0