After Work i Göteborg.

Fick i uppgift att hitta tid och plats för After Work ikväll med några från min nollningsgrupp. "Jag kan väl inget om sånt" tänkte jag och vände mig till min vän Google. Jag hittade den här sidan som jag måste dela med mig av, främst till göteborgare:

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=235527

Jag känner att en ny värld har öppnats för mig. Den ter sig fantastisk. Köpa en dricka och få mat på köpet. Och på så många olika ställen! Här finns mycket att utforska. Bor man i Göteborg så tycker jag man ska ta sig en titt på den sidan. Sen är det bara att börja afterworka. Jag börjar om en kvart. After School. Börjar bli taggad nu! Woho! Hoppas det blir bra nu när det är jag som har valt, för det är ganska många som följer med nu, folk från nollningen, min klass, och sexmästeriet bland annat. Jag är inställd på att ha kul i alla fall, och det brukar vara det viktigaste.

Kanske kommer jag ikväll märka om blondiner faktiskt har roligare?

Kommentarer
Postat av: Annchen

Var jättelång kö till Excet dit vi hade planerat att gå, men behövde aldrig stå färdigt för några andra i sällskapet hade redan inte kommit in för det är 25 års åldergräns, så vi gick till Bryggeriet istället.

Min lärdom: Om man ska på After Work på Excet bör man inte vara för ung samt ute i god tid så man slipper köa.

2008-04-12 @ 01:20:14
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0