Att stressa i Ullared.

Inatt har jag varit i Ullared på Gekås. Jag vet inte riktigt varför, antagligen för att M ska dit snart och jag också vill dit. När jag städat i veckan har jag plockat undan påsar därifrån från tidigare besök.

Vi kom dit sent dock, och fick stressa runt. Jag fick koncentrera mig på det viktigaste, tog grejerna på armen, hade inte ens tid för en korg. Det var flera olika våningar, inte som på riktigt alltså. Hade mindre än en timme på mig. Någonstans på vägen tappade jag bort mina saker. Då fick jag stressa tillbaka och försöka hitta dem, kom inte ihåg var jag lagt det och personalen ville gå hem och höll på att plocka in det som folk lämnat i butiken.

Några gånger var jag vid kassan och pratade med M bland annat. Först hade hon sitt normala, fina, mörka hår. Sedan var det ljusa slingor i det, passade väl inte riktigt helt, men ok, hennes val. Sedan var det blåa slingor i det ljusa. Jisses. Svart, gult och blått, det var inte så snyggt, men det kunde jag inte säga då, för hon var jätteledsen för en grej som hänt. Jag hittade aldrig sakerna jag glömt.

Det var ett misslyckat besök på Ullared. Köpte ingenting, M blev ledsen och fick en konstig frisyr, bara stress och det kostar ju pengar att åka dit, det är långt! Känner mig fortfarande lite stressad i magen, fast utanför drömmen har jag ingenting att stressa över. Ska intala min kropp det nu med lite frukost innan föreläsningen.

image123
Ni ser ju, så här kan man ju inte se ut.
I nästa dröm får jag övertala henne om detta.

Kommentarer
Postat av: J

Har knegat på ullared, och att inte köpa ett ton skräp där e väl det mest lyckade man kan göra ^^

Du btw, vem var hon journalisten från småland du länkade till? Jag läste å den var ju så jäla bra, men sen tappa jag bort den =(

2008-04-21 @ 21:21:22
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0