Godnattfluga.

På Blondiie's blogg finns en lista med saker man inte vill veta.

Nummer 4 på listan: Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.

Även om det är genomsnittligt så undrar jag ändå hur många blomflugor jag får i mig just nu. De är ganska många och kretsar tydligen gärna runt mig. Det är en av alla saker jag borde försöka göra något åt. Att det droppar från vattenlåset på handfatet i badrummet är också på den listan. Jag är så löjligt fullbokad just nu. Borta är den tiden då jag hade hur mycket tid som helst till att göra ingenting på. Inte ens då var det särskilt lätt att få saker gjort. Får se när jag lyckas städa här. Det måste bli innan 19 april i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0