Rump-peeling.

Sandpeeling är säkert bra för huden, jag tror man får len hud.
Extra len kommer den vara i öronen och mellan tårna.
Sammetslen rumpa också.
En del av mig ville göra som barnen i sandlådan:
dra ner byxorna på plats och försöka borsta bort sanden.
Jag ska duscha bort det imorgon bitti istället.
Efter de här två veckorna kanske jag samlat ihop till en egen sandlåda.
Idag har jag dessutom blivit lite rosa.

Dagens hudoutfit: sand och rosa.
Fick bara ironiskt medlidande från K:
- Ja, det är ju jättesynd om dig som fått vara ute hela dagen i solen.

Dagens låt: Öken - Robert Broberg.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hohohoho
;)

Stackare där...

2008-05-02 @ 11:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0