Dum spiro spero, och tur är väl det.

När jag vill göra något blir det oftast ganska spontant.
Jag kommer på något jag vill göra och sen frågar jag några.
Öppnar en lista i mail, mobil, Facebook eller liknande och klickar i på måfå.
Diverse trevliga människor utan större genomtanke.

Ibland misströstar man lite för att folk bangar.
Ibland känns det som att det ändå inte är någon idé.

Ibland går det bra, ibland går det dåligt.
Oavsett hur det går så har jag inte så bra överblick.
Men det blir desto mer spännande då att se vilka som kommer.
Ikväll bakar vi pizza och spelar spel.
Jag tror vi blir åtta stycken, men det återstår att se.
Det känns i alla fall bra ibland att jag har svårt att ge upp hoppet.
Ibland lönar det sig nämligen och resultatet blir väldigt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Allt jag gör, sker spontant. Jag är som en levande Långben från Kalle Anka. Min fru hatar min spontanitet.... I love it!

2008-08-13 @ 14:41:36
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0