Vi hade i alla fall tur med vädret.

Det var förvisso kulingvarning i söndags och det fanns lite vågor, men de var mest roliga den gången. Det var i mitten av veckan det fanns en dag där många blev sjösjuka och hängde över relingen. Det känns dock som om vi hade otroligt bra timing med vädret på seglingen med tanke på allt man läser om stormen så här i efterhand. Solen sken och vinden räckte oftast till att segla också.

Jag har inte kommit ikapp med sömnen. Jag är så trött, så trött. Det första mötet med styret tog några timmar i tisdags efter massage och två timmars jobb, igår jobbade jag 12-21 och så även idag. Jag får återkomma senare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-07 @ 09:31:06
Postat av: Kotteby

Konsumbloggen är rolig. Till och med släppt en bok.



=)

2008-08-07 @ 20:16:26
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0