Jag KAN flyga! Jag ÄR inte rädd!

Kollar flygbiljetter till Luleå för begravningen. Måste åka på onsdagen och det går på lite mer än en tusing. Söker jag på tur och retur på lördagen, då jag helst skulle åka tillbaka, kommer jag upp i kostnader på 18000! Det är helt sjukt, en hel månadslön ju för sjutton! Det är visserligen påsk, men i alla fall! På fredagen blir det lite mer humant, mellan 2500-3000 kronor t&r. Jag tänkte ringa imorgon eller senast på torsdag för att förhoppningsvis kunna få lite mer hjälp med att söka fram ett bra alternativ, och om det finns studentrabatter eller om jag ska stanna upp i Stockholm på vägen tillbaka. Tur att man har möjlighet att vara lite flexibel ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0