Arne, du får torka själv.

Fick en kommentar på ett inlägg från april.

Postat av: openarne
Hej!
Jag känner igen mig i att vara så kissnödig.Jag brukar också hålla mig väldigt länge.Undrar om blåsan kan spricka,ibland har jag hållit mig så länge att jag nästan inte kan kissa.Har du stor blåsa ,kan du hålla länge?Hur tyckte du att skoltoletterna var?Jag tyckte att de var ganska ok. Jag brukar också ha konstiga drömmar,det kan vara drömmar som käns overkliga.Ibland så brukar jag drömma att jag faller från en klippa och vaknar precis när jag ska slå i marken.Men det är mycket av vårat undermedvetna som spökar.



Arne, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag är nog inte så sugen att diskutera min blåsa
med någon som verkar vara lite väl intresserad.
Kanske finns det någon annan som har bättre svar?

Fast så mycket kan jag i alla fall säga, offentliga toaletter känns mycket fräschare när man bott i studentkorridor på rivningskontrakt precis innan en renovering, eftersom de oftast var fräschare än min egen toalett. Och ibland undrar jag var pojkars blåsa sitter, det kan vara bra att veta om man vill skynda på ett toalettbesök, så man vet var man ska klämma.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Ja, vart sitter den egentligen?

2008-07-09 @ 09:11:13
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0