Ändhållplats: Stockholm Central.

Varför tycker jag det är så tråkigt att packa?
Och dammsuga?
Det senare är inte riktigt aktuellt vid den här tidpunkten ändå.
Kom precis hem från jobbet, och åker imorgon bitti, så nu måste jag packa.

Själva tågresan ser jag faktiskt fram emot dock för en gångs skull.
Har en bra bok jag läser (Stjärna för en natt) och har dator att se film på.
Och så måste man ju äta matsäck såklart, det hör till när man åker tåg.
Det finns en risk för att jag inte kommer vilja gå av när jag kommer till Stockholm.

Det finns också en stor risk för att jag inte kommer sova särskilt mycket inatt.
Det är ju bara såååååå tråkigt att packa!!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Strunta i packningen. Dammsug istället!

2008-06-18 @ 23:53:02
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0