Fabian tycker om att nafsa.

Fabian kom hit och hälsade på igår.

Han är ju bara för söt och det syntes att han var glad att träffa mig. Jag fick lite kommentarer på mitt köksgolv, han hittade det olycksdrabbade hörnet där maten lätt spills. Han är ganska busig och försökte hela tiden få en chans att nafsa på mig. Jag hämnades genom att blåsa på honom, det tyckte han inte alls om. Däremot gillade han min balkong, jag tror att han också skulle vilja ha en. Han hade lite kluvna känslor om min tiger, den är ju ganska naturtrogen, så den var spännande, trots att han i början blev lite nervös när han såg den.



Efter att ha morrat ett tag och hållt sig på avstånd la jag en handduk över huvudet för att dölja ögonen, och då kunde han gå fram för att bekanta sig, om än väldigt försiktigt. Men sen var det inga problem, och tydligen smakade morrhåren gott, både att slicka och bita på.

Ja, ok, Malin var också här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0