Någon som vill följa med till IKEA?

Jag ska få ett presentkort från IKEA nu, för soffan*. Så nu är jag inte lika missnöjd längre. Göttamig.

Är i Stockholm 19 juni till 2 juli (anteckna gärna) men därefter vill jag åka till IKEA, samt inreda min balkong. Eftersom ni redan har anteckningsblocken framme följer här en lista på vad jag vill ha.

Badrumsmatta. (den fastnar i golvet)
Taklampa till vardagsrummet. (vill ha nåt roligare än plafond tror jag)
Duntäcke. (börjar bli dags för ett nytt, och skadar inte att ha gästtäcke)
Sängben/medar. (de jag har är sneda, knarrar och gör märken i trägolvet)
Plastslev.
Vitlökspress.
Stekspade.
Den här bilden som affisch.



Eventuellt lite annat krimskrams, som gardiner, lakan, matta, bordslöpare. Oftast lämnar man ju IKEA med betydligt mer än vad man hade tänkt sig. (Likaså Gekås/Ullared. Dit vill jag egentligen också åka igen, det är kul. Fast dyrt.)

Är det någon som vill följa med till IKEA?
Det skadar verkligen inte att ha bil och körkort här heller.
Anmälningar mottages på lämpligt tänkbart sätt.
Jag bjuder på mat då också!

När man ändå är ute och kör tycker jag det vore en bra idé att även skaffa något att lägga på golvet på balkongen, trätrall tänkte jag mig, samt en stor trälåda som man även kan sitta på, som får tjäna som bänk på balkongen. Någon som har förslag på var man kan hitta sånt? Jag vill inreda min balkong så man kan vistas på den. Behöver göra den duv-ovänlig också.



* Tidigare inlägg om soffan: här, här och här.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bra att du fick lite pengar i ersättning. Jag ska ut till Ikea nu, för att köpa ett presentkort i bröllopspresent. Nej, det är inte jag som är tråkig, utan de som önskar sig det... ;-)

2008-06-17 @ 17:29:02
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0