Engelska för dummies.

I'm just asking
Jag är bara rövkung

Can You hear me
I burken du, här jag

Fat-free
Gratis fläsk

Fly like an eagle
Fluga tycker om en örn

Hard disc operation
Jobbig diskningsoperation

I saw my honey today
Jag sågar min honung idag

I will never give up
Jag kommer aldrig att kräkas

I'm going to make you mine
Jag ska göra dej en gruva

As you wish
Du vill ha röv

Just in case
Bara i väskan

Manicure
Pengar läker

Passports, please
Lämna sporten, är ni snälla

Press space bar
Tidningarnas rymdbar

Press space bar to continue
Till tidningarnas rymdbar för att fortsätta

Season's greetings
Havssonen hälsar

Waste of time
Alla tiders midja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0