Flipper, var är du?

Vi är förbundet för den, som känner sig som en delfin i en människokropp.
Känner du någon som känner så, så meddela gärna att vi finns.
Ha det så bra!

Vänlig hälsning,

Svenska delfin-i-människokropp-förbundet



Ok, nu har jag gjort detta. Tyckte det gav mig tillräckligt att få veta att detta förbund finns, så jag klickade aldrig på den tillhörande länken eller kopierade in den här. Det kommer ju trots allt från en okänd avsändare till min mail och räknas därför som reklam och spam. Men nu är kunskapen större om dess existens, och det var ju trots allt det de ville få fram.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bra att veta, ifall...
Hur gick det med soffan?
Jag tar påsklov nu - medan jag är borta pågår det en kul tävling där du kan välja mella ägg-stra fina priser! Glad påsk!

2008-03-14 @ 15:17:08
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0