In med det nya.

Lite nya låtar jag upptäckt och gillar. De är nya för mig om än kanske inte för resten av världen. Tänkte dela med mig helt enkelt.

Buddha's Delight - Haley Bennett
Bubbly - Colbie Caillat
Littlest things - Lily Allen
It's only life - Kate Voegele
Love is dead - Kerli (lite Björk-feeling)
Crank that - Soulja boy feat. Tell'em (känns som gammal hederlig nittiotalshiphip)
Love Song - Sara Bareilles
Sunglasses - DJ Size Feat. J. Lourenzo & Big Steve (Passar CSI-Horatio, se själva nedan)



Det får blir mitt soundtrack just nu när jag gör det sista på mitt arbete. Idag ska det in igen för sista gången, vilket firas med After Work ikväll med delar av klassen. Vi jobbar på samhörigheten och var så nöjda med våra seminarieledare som tagit så väl hand om oss den här första delkursen så de fick varsin flaska vin i onsdags som var sista gången vi hade dem. Men nu ska jag vara flitig! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0