Jag imploderar.

Jag ska sova nu. Om ett tag. Ska bara...

Det är bra, för då kan jag spraya min näsa så den går att andas genom igen. Vill inte använda nässpray för ofta så jag blir beroende av det igen. En tjej i kören och hennes kille har precis slutat efter att ha varit beroende i sex år tror jag det var. För tillfället lider jag dock av vacuum och varje gång jag sväljer känns det som om mitt huvud ska implodera. Inte särskilt mysigt alls faktiskt. Nä.

Skrev ett kärleksbrev till min näsa i höstas när den strejkade.
Jag vill upprepa mig: Kom tillbaka, jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Annchen

Yeay! Älskade nässpray! Nu kan jag andas igen, så nu ska jag sova på riktigt. Godnatt.

2008-03-26 @ 00:20:08
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0