Kvalitativ tv-underhållning.

Miami Ink: "Den här tatueringen kommer att ge mig inspiration när jag tittar på den."

Ja, det verkar ju sött, men på ryggen? Om man vill ha något att titta på finns det väl smartare ställen än så att välja?

Vore lite kul om det fanns tatuerare som inte hade egna tatueringar. Som läkaren som tog bort födelsemärken på min mor. Han påpekade flera gånger hur viktigt det var att ta bort födelsemärken, samtidigt som han hade hur många som helst på sig själv. Skenheligt.



Singing Bee: Kanske ett program för blinda? Program kan textas för att underlätta för hörselskadade, finns det någon motsvarighet för blinda? "Tittar" blinda på tv? Tänker de mer på texten i musiken så att de själva skulle prestera så mycket bättre på Singing Bee's textmoment? Eller skulle de vara tvingade att fokusera för mycket på deltagarnas falsksång?

Spammar lite smått här, samtidigt som jag inte orkar hålla uppe en konversation med någon annan. Kämpar mot en vilja att somna och ett smått sug att stoppa något i magen. Borde passa på medan nässprayen fortfarande verkar, så man inte mår lika illa. Jag vet bara inte om jag orkar. Hade inte affären stängt nu så hade jag gått ner och köpt nyponsoppa eller något annat som inte är så svårt att få i sig. Den planerade pastasalladen känns som ett högt hinder just nu.

(20.36)



 A perfect man: "Maybe there isn't such a thing as a perfect man, but a perfect you is."

(22.48)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0