"Nej! Jag trodde det var rymdtema!"

"Gustaf tror att det är rymdtema ikväll, men det är kanske fel... " Hihi. Det ÄR fel. Mwuhahaha. Temat är "Nej! Jag trodde det var rymdtema!"... och det hemliga inofficiella är svart. "J trodde det var rymdtema..."

Det är fest med kören ikväll, damkören ordnar för manskören, och även vissa kammarkorister som också kommer. Ett fantastiskt inbjudningsgyckel angav i tisdags att temat är just "Nej! Jag trodde det var rymdtema!" och förhoppningsvis har det inofficiella och hemliga inte läckt ut. Jag får vänta lite med att publicera det här inlägget då det kan finnas manskorister som spionerar. Sitter dock och följer körmedlemmars status på Facebook, där de visserligen börjar ana ugglor i mossan. Det kommer bli intressant ikväll. Och kul!

Nu har jag väntat. Om spioner finnes ibland oss, må så vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0