Postlig konspiration mot kända hårstrån.

Alldeles nyligen var det tredje gången idag jag fick post. Tyvärr även tredje gången för dagen som jag fick nya räkningar. Vad är detta, en postlig konspiration mot fattiga studenter? Varje gång jag får en räkning blir jag nervös att det ska vara en påminnelse. Vet inte riktigt hur jag har lyckats, eller snarare misslyckats, här, men sedan jag flyttade är det några räkningar jag glömt som gett mig påminnelser.

Ignorerar både räkningar, ömma kinder och plugg just genom att testa olika frisyrer, det här var roligt! Kändisar kan väl inte ha samma problem som mig?

image97image98image99image100

Inser att jag nog tycker jag passar som blondin. Läskigt. Har dock inga planer på att färga håret. Kanske slinga lite dock. Har inte heller några planer att könsoperera mig, men det var ändå kul att se mig själv som man.

Min hundrade bild
härpå. Firar detta med att använda som visningsbild på MSN, så får vi se om det är någon som tror att jag har bytt frisyr. :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna är det du?? =)

2008-03-12 @ 17:13:38
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Annchen

Jajjemen, känner du inte igen mig? :-D Det är håret som gör det eller? Tihi. Jag har lite problem med plugg-biten av dagen. Känner mig febrig igen :-/ Hur går det själv?

2008-03-12 @ 17:19:17
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0