20143 tecken senare...

"Urkund har tagit emot dokumentet  2008-05-25 23:56:00."

Härligt! Och jag hade ju till och med fyra minuter till godo.
Nu behöver jag inte längre tänka på hemtentan, det är skööööönt.
Fast jag hade kunnat skriva mer om jag haft mer tid,
så det känns fortfarande som om jag är mitt uppe i den.
Men det ska nog kunna gå bra att tänka på annat.

Jag förskönade sanningen en aning.
Det handlar inte om tidsbrist.
Jag hade kunnat använda min tid på ett bättre sätt.
Det är nu jag skulle vilja säga att jag ska lära mig till nästa gång.
Men vi vet nog alla att det ändå inte stämmer.
Det fungerar inte så, tyvärr.

Nu håller vi tummarna för att jag slipper komplettering och omprov!

Hej då kunskapens villkor och hållbar utveckling!
Eller ok, det är projektarbete kvar att göra också.
Sen är det sommarlov! Tjoho!
Det är bra, för då får man mer tid till... att jobba.
Och det är ju... roligt.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hej! Tack for middags tipsen:) Alltid kul med lite nya idéer. Ha en bra dag.

2008-05-27 @ 10:33:08
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Anna*

ooooof... min hemtenta ska in imon.... vilkt öde.. Men sen, sen ska jag ladda på att bli frisk och dansa på balen på fredag.... yey =)

2008-05-27 @ 16:49:33
URL: http://snyggannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0