Buggigt.

Det verkar vara lite små fel i det nya bloggsystemet. Skrev ett nytt inlägg för tio timmar sedan, som fortfarande inte syns i bloggen, trots att jag försökt publicera det flera gånger. Det är lite andra små saker också. Kommenterade i bloggen, vilket syns för mig, men inte annars. Radbrytningar när man kopierar in text har aldrig fungerat för mig. Det står heller inte längre hur många kommentarer det är. Att den valde kategori Tjuvlyssnat var inte så smart, det vill den välja varje gång. Tydligen ska man kunna ange flera kategorier, men det får jag inte till heller.

Nu verkar jag dock inte behöva ange säkerhetskoden när jag kommenterar min egen blogg, vilket känns bra. Två bokstäver och två siffror borde ge ganska många möjligheter av olika kombinationer, ändå har jag flera gånger skrivit samma kombinationer. Det här inlägget skriver jag mest för att se om det syns i bloggen, eller vad som har hänt. Hade planerat att sova ut ordentligt inatt, men var inte så bra på att gå och lägga mig igår (som vanligt) så jag är fortfarande trött. Nu är det skola, och sen bastukalas. Kommer tillbaka imorgon.

Kommentarer
Postat av: Annchen

Nu kom inlägget fram, men det går inte att kommentera :(

2008-05-16 @ 11:18:45
Postat av: Petra

Hej!

Tänkte bara lämna ett litet avtryck eftersom jag varit inne och läst på din blogg. Ha en trevlig helg!

//Petra

2008-05-16 @ 13:57:25
URL: http://petra79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0