Dip it good.

Kvitto, våg chips cola. Hur tänkte man här?


Hur tänkte man här?

"Idag börjar mitt nya liv.
Jag ska börja träna, gå på diet och bli nyttig.
Jag kommer gå ner i vikt och se otroligt tight ut.
Det här blir bra, jag känner det på mig.
Jag måste köpa en våg så jag kan se hur min vikt minskar.
Är det något mer jag ska handla när jag ändå är här?
Chips är gott. Vitlökssmak, det var något nytt.
Det är bäst jag tar två påsar, så jag är säker på att det räcker.
Varför har jag inte köpt en våg tidigare?
Det känns redan som om jag gått ner några kilon.
Mmmm, det är gott att dippa, jag köper gräddfil och dipp också.
Man blir ju ganska törstig också såklart.
Coca-Cola går ju alltid ner, hoppas två liter räcker.
Shit, asså, det här kommer bli bra, det känner jag.
Beach 2008, here I come!
Jag måste hem och väga mig på en gång!
Jean-Claude van Damn! ...vad nyttig jag känner mig.
Tjoho!"


Chips, dipp och cola är alltså utmärkta tillbehör när man köper våg.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Vad vägde Colan nu då?

2 kg?

2008-06-19 @ 00:35:32
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Pumlan

... och jag som alltid funderat på det där med blandningen av saker det blir när man handlar... Den där underliga blandningen har inte ens jag lyckats med!

2008-10-04 @ 16:43:42
URL: http://pumlansvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0