Ett axplock av dagens tankar.

Jag är KRAV-märkt. Härligt.
Syns det att det är ringfingret på bilden?
Inga obscena gester mot chilin inte.
Den har ju smartat till sig och skaffat mer än en blomma nu.
Det blir så mycket lättare att blanda pollen då.
image151
Jaha, då är jag alltså frisk idag.
Det känns ju bra,
tur att jag bestämde mig för det.
Det är lite svårt att prata bara.
Hostningarna måste vara en ny trend.
Det ska vara så. Dösexigt. Verkligen.

37,2. Jaha?
Kan kroppen bestämma sig nån gång eller?
Är det mig eller termometern det är fel på?

Det är väldigt varmt. Puh. Varmt.
Jag sätter på ugnen och bakar bröd.
Det känns som en smart idé. Ja.

Översvämningstendenser i duschen,
trots att jag rensade den lite förut.
Totalt ologiskt. När man tar bort
borde det rinna bättre, inte tvärtom.
Måste jag ställa mig och håra i duschen nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0