Hur termometern påverkar självömkan.

Det som är bra med att vara sjuk är att man får tycka synd om sig själv.
Det som är dåligt med det är att man inte får något gjort.
Det är körrep som vanligt ikväll.
Det är inte så många gånger kvar nu innan konsert så jag borde verkligen gå.

Jag vill istället ligga kvar i min säng och tycka synd om mig själv.
Men egentligen är jag nog inte tillräckligt sjuk för det.
Inte ens lite feber har jag. 36,6 grader, bah, löjligt!
Vad ska man då med termometer till?
Jag kan ju inte ens tycka synd om mig själv i fred.

Oh! Kom på att jag kunde ta tempen nu igen.
Igår: vanliga 36,6 grader.
Idag: 36,9 grader!

Är det lite synd om mig då?
Typ 0,3-synd?
Synd komma tre?
Tillräckligt för att gå i ide ett tag?
Nähä.
Men, bara lite?

Kommentarer
Postat av: J

Extremt risky, men det är en världslig sak =) Hemligheten till den dåliga placeringen är extrem impulsdrivenhet, fråga en vän var hon tyckte den skulle sitta. Hon sa underarmen, jag sa okej och gjorde det.. Livet blir mer intressant om man köttar lite =)

Krya på dig förresten, låter allvarligt det där.. jäla hypokondriker ;)

2008-05-08 @ 21:49:47
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Å Alanis gjorde sin sell out efter jagged little pill och blev mainstream, nöjd med livet och sämst. Det vet varenda kotte

2008-05-08 @ 21:56:05
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0