Dålig dag för Pilates.

Kom precis hem från Pilates. En sak som är given är att det är en kass träningsform när man har mens. Ligga ner och spänna magen. Som pojke förstår man kanske inte problemet, men kort och diffust uttryckt: det var inte allt som höll sig dit det skulle vara.

Jag ska fundera på om jag ska återkomma och försöka igen, vid ett bättre valt tillfälle. Det kan vara värt att ge det en chans till i alla fall, om jag inte kommer på något bättre att göra istället. Jag vet att jag behöver sällskap om jag ska lyckas komma iväg, så om det är någon som är sugen på att dra med mig på något - säg gärna till!

Får jag lov, eller ska vi dansa först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0