Man KAN ju svara på frågor istället för att sova.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta?

Jag är osäker på vem det är, men har sett flera vänner gråta.

3. Vad åt du senast?

Grillchips till ölen jag försökte dricka ikväll. Lyckades få i mig halva i alla fall.

4. Har du fått någon komplimang idag?

Nej, det tror jag inte. Kanske ett entusiastiskt "Bra Anna!" från supercharmiga ordföranden. Hon är så söt.

5. Har du varit med i en rättegång?

Som åskådare med klassen på en stod inför rätta efter att knark hittats i tennisbollar i en magväska i hans bil. Han fick ganska långt straff till slut, som inte avgjordes direkt.

6. Är du polare med grannarna?

Har inte pratat så mycket med dem, så det kan jag väl inte påstå, men vi är inte ovänner. Grannen över mig som fimpade på min balkong har slutat med det sedan hon blev medveten om detta. Om duvorna som bajsar på balkongen räknas som grannar så är jag i alla fall inte polare med dem.

7. Vilka länder har du bott i?

Sverige, England och Österrike.

 8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

När jag fick skjuts hem från jobbet igår, annars var det skjutsen hem från Uddevalla efter seglingen. Om 5½ timme får jag skjuts till slöjdlektionen i Frölunda där vi ska tillverka trummor.

9. Har du haft en stalker?

Beror väl på hur man ser på saken. Ulf Slotte sprang runt och pussade på mig på lågstadiet, fast jag inte ville för det var så kladdigt så jag försökte springa därifrån. Till slut lyckades jag förhandla bort pussarna genom att tillåta honom att bli ihop med mig: "ok, om du slutar pussas". En främling tyckte det var en kul grej att ta reda på min adress och skicka en blomma, det tyckte inte jag och framförallt inte mamma heller, det var när jag bodde hemma, men det blev inte mer än så.

10. Minns du din/dina musiklärares namn?

Jag är dålig på namn, har ingen aning om vad vi gjorde ens på musiken på lågstadiet, förutom att det kom någon och visade trumpet och blev imponerad för att jag kunde få fram ljud i den. Reinhold minns jag väl.

11. Hur är din syn?
Jag är jäkligt närsynt och ser väldigt dåligt, minus åtta på ena glasögon, och typ -6,75 eller nåt sånt på linserna.

12. Var är dina syskon just nu?
I lägenheterna över varandra i Gustavsberg antar jag, där den ena tydligen har uppesittarnatt och den andra förhoppningsvis sover, men det kan man aldrig vara riktigt säker på.

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
När jag blev pillad i håret på bussen, som jag minns tack vare bloggen.

14. Vem ringde dig senast?
Hans för att bekräfta att det blir spex på lördag.

15. Vad ska du göra i helgen?
Imorgon tillverkar jag trumma i Frölunda sen är det invigningsfest av den nyrenoverade körlokalen, på lördag är det spex och möjligtvis lite fest och på söndag jobbar jag.

16. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Hm, jag minns inte men antar att det är Sarahs brudtärna i juli som har varit med i Top Model.

17. Vad finns i din bakficka?
Jag har gått och lagt mig eftersom jag ska upp igen om alldeles för få timmar, men inte ens när jag är påklädd brukar jag ha något i bakfickan. På jobbet har jag aptusbrickan i bakfickan dock, eftersom det ligger massa andra saker i de andra fickorna.

 18. Vad gjorde du klockan 2 inatt.
Hade väl planer på att sova redan för en timme sedan, men låg istället och chattade med andra nattugglor samt tittade på diverse bilder på internet.

19. Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozar i närmare en timme oftast.

20. Vad ska du göra efter det här?
Sova i 3-4 timmar  ungefär.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Knark i tennisbollar i magväska - hoppas han fick ett långt straff, inte minst för att ha magväska.

Hjärtligt välkommen in hos mig på charlotte.nu och tävla om hjärtan. Trevlig helg!

2008-09-05 @ 16:34:56
URL: http://www.charlotte nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0