I sexspalterna är allting heeeelt normalt.

Jag har några applikationer på Facebook för att lära känna nya människor.
Vissa använder dessa för att ragga och man kan hitta en hel del konstiga typer ibland.

"Seeking for company... Very attracted to bodys, love nudity! Size does matter!" / Ivan, 28

"Dutch piece of Gouda ost, dreaming of a life in Sweden" / Henric, 31

"Gillar du mig så gillar jag dig =)" / Calle, 28

Jag använder det dock i förhoppning om att hitta trevliga nya bekantskaper.
Hur är det man brukar säga, man måste sila mycket sand för att hitta guld?



Ibland kan man ju undra... Vill man ragga på mig är det här några upplevda exempel på hur man inte ska göra:

Hej på dig,hur e läget med dig då? Detta e martin från götet en go å glad kille som en vit choklad med olika smaker-) E spontan trevlig rolig doftar gött serru-) Jag e 1,85L/77kg mörkthår å blågröna ögon,jobbar som proffsmassör. Gillar å läsa ,resa gosa mysa festa träffa mina vänner spela bowling tränar kamsport Ah vad vill du veta mer hummm-) Jag e en riktig buse med-) Har du msn så vi kan la snacka där å så jag kan skicka bild te dig hör av dig


Tja! Your smiling, your eays, your hair. Jesus you looking wonderfool. Give me please a chanse to talk with you in msn. If is not funy for you later is so easy to block me. But you dont need to do that eather Just say me let me in peace and I newer write more to you: Puss honey.


heet;) du var grymt vacker allt bra me dig? hoppas då det använder du string sötnos? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0