Vem kan ge ett bra namnförslag?

Ni var inte så bra på att gissa, Malin var den enda som gav sig på en gissning, och "den med fjärilarna" skulle kunna vara den här, så jag utnämner Malin till vinnare. Du kan få en kram i vinst, utbetalning kan ske 27-28 september då jag befinner mig i Stockholm över helgen för att fira bröderna.


Idag hade jag bild mellan 9-15. Fast jag stannade till 16.10, och tog knappt någon paus däremellan heller, förutom en kvarts matrast ungefär. Det är farligt att förfoga själv över raster, man kan glömma bort att ta dem, det märker jag på jobbet också. Fast där är det inte lika roligt som det var idag. Dagens pysselresultat ser ut så här:


Nu gäller det bara att komma på vad hon ska heta.
Är det någon som har ett förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0