10 000 dagar gammal idag.

Tänkte att jag skulle fira detta, men orkar inte planera någon slags fest. Känner mig rastlös. Har bakat kakor, då känner man sig huslig. Igår bakade jag bröd. Inom en snar framtid bakar jag antagligen paj och solskensbullar, men nu snart är det dags att åka till kören. Det blir nog inget firande. Har dock fått ett gratti-sms idag, tack Daniel. Antar att det beror på min massiva marknadsföring för denna händelse på Facebook. Jag har också skickat meddelande till alla mina åtta låtsastvillingar jag hittat via Facebook, som finns i en grupp där inte särskilt mycket händer. Skimret i att ha en låtsastvilling som följt mig sedan KP-tiden håller på att försvinna. Det finns dock en tjej som får det att vara värt det på något sätt, dessutom har hon en söt hund.

Nu ska jag sluta skriva.

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh nej! Jag missade att gratta dig på din 10 000-dag. Jag har tänkt på det flera gånger, men nu när dagen kom så glömde jag. Grattis i efterskott!

2009-04-16 @ 13:00:36
URL: http://sjusortersdrommar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0