Den här helgen har jag...

...inte tömt soppåsen.
...åkt till Karlstad.
...inte läst varken bok eller tidning eftersom jag haft för trevligt på bussen.
...ätit tacos och druckit mycket vin.
...blivit berusad redan vid halv nio, eftersom förfesten började kl 16(!).
...sjungit Fader Abraham och ramlat in i en bokhylla.
...dansat på Nöjesfabriken.
...träffat en göteborgsk fd klasskamrat på dansgolvet.
...utvecklat en viss haltande gångstil pga blåsa under foten, aj.
...inte sovit särskilt mycket.
...pga vätskeobalans införskaffat matsäck framförallt i flytande form.
...spenderat några timmar på en buss aningens kissnödig.
...vägt för- resp. nackdelar med att tränga sig in i busstoaletten.
...vid göteborgsk ankomst åkt direkt till manskörsfest och chilli.
...tillsammans med fyra andra tjejer fått mycket manlig sånguppmärksamhet.
...blivit bedårad och charmerad.
...lärt mig några nya norska ord som "kjempegöy på hytta" (dock inte stavning).
...blivit musikaliskt inspirerad av Manskoret Arme Riddere från Bergen.

...inte följt med manskörerna ut på stan.
...till slut åkt hem för att sova ett litet tag.

En härlig helg! Jag har hunnit med massor! De norska gästernas motto "At bedåre kvinner med våre smektende mannsrøster og fortære vårt øl i festlig kameraderi." har de lyckats ba med ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0