Min kropp - förrädaren!

En kvinnas kropp genomgår i vuxen ålder en viss cykel, som tar ungefär fyra veckor att genomföra och som upprepas gång på gång. Detta är både bra och dåligt. Hade det kunnat gå att lösa på annat sätt hade jag gärna använt det istället.

Vissa delar av denna cykel brukar föregås av vissa tecken som förvarnar om vad som vänta skall. Det känns, helt enkelt. Ett exempel är till exempel ömmande bröst, och så vidare. Min kropp har dock börjat förråda mig. Den förvarnar inte, vilket den senaste tiden lett till några obehagliga överraskningar, även om det aldrig är särskilt trevligt att upptäcka, så är det ändå ganska väntat. Det är hyfsat regelbundet, men skiljer några dagar hit och dit, så jag vet aldrig exakt.

Jag känner att jag behöver ta ett allvarligt snack med min kropp, så här kan vi faktiskt inte ha det! Kommunikation är nyckelordet i varje relation. Jag vet bara inte var jag ska börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0