Masochistisk tango.

Hör älskling mig bedjande viska.
Kom och slå mig med din läderpiska.
Strimla mitt skinn, jag är bara din,
när vi dansar en masochistisk tango!

Låt kärleken bli till en flamma,
som kan bränna mig svårt med detsamma.
Här är ett ljus, tänd eld på min blus,
när vi dansar en masochistisk tango! Olé!

Med öppet sår
framför dig här jag står.
Mitt hjärta nu du får.
Kom ta det ur min hand!
O min idol
kom ge mig vad jag tål,
o hör mina vilda vrål.
Kom och sätt mitt liv i brand!

Ditt hjärta är hårt som kristaller,
det är därför jag darrande faller.
Kroppen blir het, av brutalitet,
när vi dansar en masochistisk tango!

Din kastanjett
slog ihop om mina näsa.
Jag kan känna den jäsa
och bli svullen och stor.
(Se hur den lyser, svullen och stor är den.)
Och den blanka stilett
som jag gömde i barmen
gav dig blodspår i armen,
vid vår tango amour!

Låt ögonen liksom förhäxa.
Kom nu närmre och lär mig min läxa.
Slicka de sår, du gav mig igår,
när vi dansade masochistisk tango!

Slå in min tand
och sparka mig ibland
sätt känslorna i brand
med krut och fotogen (så det smäller PANG!)
Jag vet ju att
du är min enda skatt
och när du fått mig fatt
så bryter du mitt ben!

Cigarren som glöder i vinden
bara bränner mig härligt på kinden.
Blod bara rinn,
min smärta är din!
När vi dansar en masochistisk tango! Olé!



En populär sång i damkören, där inte bara texten är bra.
Tom Lehrer gjorde text och musik från början, spana in det engelska originalet!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, vilken makaber visa! Typiskt dig att ha något sånt på din blogg. :P



Kram!

2009-01-10 @ 19:10:42
URL: http://ekorren.de/therese.de/therese
Postat av: Josefine

Schysst! Precis vad jag letade efter. Är det du som har översatt eller vem har gjort jobbet? =)

2015-02-18 @ 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0