Någonstans måste man ju börja.

Städa.
Det är ofta i mina tankar.
Inte så konstigt med tanke på hur stökigt det är här.
Det beror på att jag oftast inte kommer längre än att tänka på det.
Kan man säga att det är tanken som räknas?
Dressera dammråttorna lite kanske...?

Nähä.

Eventuellt har jag kommit på ett sätt att komma runt mitt problem att börja.
Jag har precis börjat sortera lådor och skåp och fokuserar på detaljer.
Det nuvarande problemet är att det verkar finnas många detaljer överallt.

När man river fram saker någonstans och sedan fortsätter på något annat...
Vi kan säga att det än så länge fortfarande behöver städas.
Det kanske är stökigare än nyss, vid en överblick.

Men jag har hopp.
Hjälp mig hålla tummarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0