Pyjamasbio?

Fick en intressant idé av en kompis när jag nämnde min seghet denna helg. Igår klädde jag inte på mig överhuvudtaget utan nöjde mig med fleecemorgonrock och duntäcke i soffan. Jag var så trött hela dagen att det kändes som om jag skulle somna när som helst. Idag är det bättre, men jag har ännu inte klätt på mig. Ikväll ska jag dock på bio och se Changeling, så det är dags snart. Han undrade om det inte fanns pyjamasbio. T-shirt och trosor skulle inte kännas ok någonstans förutom hemma i enskildhet, men det är en intressant och surrealistisk tanke. Jag föreställer mig en biosalong full av personer i flanellpyjamas, tofflor och gosiga filtar eller täcken. Det måste vara det ultimata pyjamaspartyt.

Vad säger du Rickard?

Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter som en idé helt i min stil :)

2009-01-18 @ 18:02:54
URL: http://ekorren.de/therese
Postat av: Erica

Jag har varit på bio iklädd nattlinne. :-) Tog kommentaren "Kom som du är!" lite för bokstavligt när jag kvällen innan pratade med min medföljande biobesökare i telefon. Fast jag hade faktiskt byxor under och kofta utanpå. Och nattlinnet var enfärgat ljusblått. Det såg ut som en vanlig kjol. Och det var på den tiden när det var inne att ha kjol utanpå byxor.

2009-01-18 @ 23:53:33
URL: http://sjusortersdrommar.bloggagratis.se
Postat av: Pumlan

Du... Det där har de på vissa ställen på Lusse - för att hindra tonårssuperiet! Jag bara önskar att det hade funnits när jag var i "rätt" ålder :D

2009-01-20 @ 14:27:39
URL: http://pumlansvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0