Se inte så skyldig ut!

Uppgifter om din skuld
Antal år att betala 13 år
Din skuld är 85,651 kronor
Expeditionsavgifter 1,300 kronor
Ränta 15,819 kronor
Du kommer sammanlagt att betala (inklusive avgifter och ränta) 102,692 kronor

Upplyftande CSN, verkligen. Särskilt när man vet att skulden kommer fortsätta växa innan jag är färdig, även om jag försöker klara mig på bara bidrag just nu så finns det ändå räntor. Jag får inte ens söka studiemedel via internet. Nu måste jag se till att hitta papper att posta, ge mig pengar!

Nu ska jag betala räkningar. Jag har riktigt roligt idag alltså.

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är inte så upplyftande att få ett brev från CSN med ett inbetalningskort heller. Jag har fått mitt första nu. Ska börja betala tillbaka fyra och ett halvt års skuld medan jag försöker jobba så lite som möjligt för att jag ska hinna söka jobb.

2009-01-29 @ 13:06:41
URL: http://sjusortersdrommar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0