Var tog jullovet vägen?

Jag är död.
Den lediga tiden känns redan väldigt avlägsen.
Gick och la mig tidigt igår.
Lika lång dag idag, plus jobb på kvällen.
Kom nyss hem, behöver lite tid att varva ner innan jag lägger mig.
Jag har inte så mycket att skriva.
Känner mig tom i huvudet, men vet att där finns många tankar som snurrar.
Imorgon blir det spel, bakning och tacos.
På lördag går jag ut och dansar.
Fyra av mina önskemål häromdagen.
En dag till, sen är det helg.
Det är tur att den här veckan är kort, jag hade inte orkat mer.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Jobbigt med arbetsvecka igen. Om ändock kort. Min börjar inte förrän på tisdag nästa vecka.

2009-01-09 @ 10:46:59
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0