Ojdå.

Jag har en del jag måste hinna med innan jag åker på onsdag.
Jag ska sy, och jag är lite nervös för det så det skjuter jag på. Men storkusin gifter sig!
Jag måste städa, för att kunna ta hem folk utan att skämmas. Tar med lillkusin tillbaka.

Klockan tolv ska jag till optikern. Innan dess ska jag sova några timmar nu.
En annan sak jag har skjutit på är nämligen närvarolistorna för kören.
Nu är de äntligen färdiga! Tjoho! Och sista dirigentlönen utbetald! Wiieee!

Jag har lite smågrejer kvar att fixa med, men sen är jag färdig som sekreterare.
Det har varit kul men jag har haft sån tidsbrist (inte bara pga det dock) så det är skönt att det är över.

Jag ska även träffa styret ikväll, ringa en kille för att få komp till min bröllopssång, jobba imorgon...
Och tyvärr så måste jag ju packa, den här gången också. Och göra matsäck! ...mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0