Välkommen in i matchen.

Jag känner mig hopplöst försenad.
Skyller på att jag alls inte hänger med i filmvärlden.
Fast det är väl just det som är problemet förvisso.

Är trött som alltid på fredagar så en film var på plats.

Kom som vanligt inte ihåg vilka filmer jag sett, men efter några försök blev det till slut "Låt den rätta komma in". Titeln lät bekant, men det lilla som jag möjligtvis en gång vetat om den kom jag alls inte ihåg. Förväntade mig en smörig kärlekskomedi eller drama, något åt det hållet. Det handlade om en slags kärlek, men inte alls som förväntat. En väldigt intressant och gripande vinkling av vampyrhistoria, dessutom ur ett ungdomligt perspektiv. Mycket söt och jag blev lite förälskad. Kan verkligen rekommendera den. Fast ni kanske har sett den redan.

Jag vill se fler vampyrer. Jag vill se Twilight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0