Förvirrade tankar.

Tomt. Fullt. Förvirrande. Frestande. Lek med elden.
"Vill inte vill och blir åter kysst." Jag kan relatera.
Kropp och knopp jobbar inte alltid i team.
Man kan må både bra och dåligt samtidigt.
Jag vill inte tänka så mycket, men jag vågar inte sluta med det.
Jag bromsar. Går backen upp eller ned?
Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
I ögat en tår.

Dagen efter vårbal där vinet var gott. För gott tydligen.
Perfekt idag vore kramar och pizza.
Pizzan fick jag, men inte de kramar som skulle lindra.

Vill inte, vill.
Ensam eller sällskap?
Söka upp själv eller bli hittad?
Duntäcket är mitt sällskap.
Inte tillräckligt som substitut.
Andas. Försöker vänja mig. Anpassning.
Vart är jag på väg?
Tiden att hitta rätt väg och att njuta av utsikten finns inte.
Jag ser fram emot sommaren.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vackert, träffande och massor med kramar! Jag är bara ett telefonsamtal bort, glöm inte det. =)

2009-05-11 @ 12:42:16
URL: http://ekorren.de/therese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0